Datum narození: 14.8.
Znamení: hafík
Divadla mimo 11:55: To číslo se furt mění, prošel jsem jich asi 20 a další čekají...jsem divadelní děvka.
Filmové a televizní role: Vojtěch Zikmund, David Kratochvíl, Patrik Sahula, Damián Kadlec, Schwarz, Karel Miklice, Dalibor, ajťák Honza, Tomáš a další
Sociální role: pravdoláskař
Jan Hofman je služebně nejmladší, nejsnědší a asi nejnižší člen souboru. Má akvárko, má rád pivo a má zkušenosti z profesionálního divadla. Jednou jsem ho viděl hrát na jevišti tohoto profesionálního divadla Franze Kafku.
Měl klobouk, falešný knír a hrál ho skvěle. Svůj opravdický knír si pěstuje od minulého léta, neboť v létě ho napadají různé věci, třeba nabarvit si hlavu na blond. Rád všude možně chodí. Jednou jsem ho potkal v létě chodit po Mallorce.
Je pokorný, chytrý a když se něco hroutí tak vždycky řekne: “Tak pojďme to nějak udělat”.
Režie: Petra Tejnorová
Lidé, unavení složitými peripetiemi polistopadového vývoje naší země, začínají opět toužit po jednodušším, srozumitelnějším světě, který neklade otázky. Chceme se začít ptát dřív, než se jednoho dne probudíme a dostaneme odpovědi už hotové. Chceme se stát svými vlastními reportéry.
Režie: Jan Mikulášek
Kolik agrese a puzení k násilnému chování v sobě musíme potlačit, abychom se stali „kultivovanými“ lidmi? Je to násilné v nás lidské, nebo nelidské? Jsme to skutečně my v momentech, kdy si myslíme, že jsme přirození?
Režie: Petra Tejnorová a kolektiv
Rozhlasová hra, kterou musíte vidět!
Jak bude vypadat poslední příběh Johna Sinclaira, syna světla a dědice kříže? Divadlo, které pohladí váš sluch!
Dron je válečný nástroj, který nám umožňuje zasáhnout, aniž bychom byli zasaženi, vidět, aniž bychom byli viděni, vzít život, aniž bychom riskovali ten svůj. Jak ale v takovém světě vypadá hrdinství? Je možné v takové armádě vést heroický boj a budovat úctu k valečníkovi?
Režie: Tereza Volánková
První divadelní adaptace románu Filipa Douška jako rukojmí humoru 11:55.
Show o samozřejmosti světa, která se odehrává na všech úrovních času a bytí.
Magická konference plná iluzí a jejich ztráty.
Režie: Anna Klimešová
Představení Should I stay or should I go? je cestou do zavátého nevědomí. Je simulátorem rozhodování. Co všechno ovlivňuje naše rozhodnutí a která rozhodnutí nás činí šťastnějšími? Mohla se Nora v Ibsenově dramatu rozhodnout jinak než opustit rodinu? Mohla žít šťastný život? Mohli jsme se my tehdy rozhodnout jinak a žít dnes jiný život?