Michal Bednář

Michal Bednář

Datum narození: 21.2. 2989

Znamení: ryba

Divadla mimo 11:55: ND, MDP, Divadlo Letí

Filmové a televizní role: herec v divadle

Sociální role: student ve škole

Nejspíš netušíte, že jeden z úplně prvních nápadů na název souboru 11:55, byl „Michal Krade“, bohužel se neujal, i když jeho poselství bylo absolutně pravdivé.

I přesto, že má Michal spoustu tváří, z čehož jedna z nich je i drzý zlodějíček, přesto (nebo právě proto) se člověk neubrání ho celým srdcem (a to i tím hereckým) zbožnovat! A to i když na něm možná jednoho dne uvidíte svoje milovený brejle, který jste před rokem někde na zájezdě nejspíš „ztratili“!! Je to muž mnoha činů, mnoha knih, mnoha humoru (mooooc), mnoha práce, mnoha zážitků, mnoha snů, mnoha výletů, mnoha muziky, mnoha filmů, mnoha imitací, mnoha pokory, mnoha obdivu, mnoha samoty, mnoha lásky k lidem i ke zvířátkům, k pejskům i k papouškům, k Nataše a v neposlední řadě (i když by to sám určitě nepřiznal) i k divadlu! Vivat Michal Bednář! Vivat bednys!

Myslim, že je z Hradce.


Aktuální představení

Pravda o 17/11

Režie: Petra Tejnorová

Lidé, unavení složitými peripetiemi polistopadového vývoje naší země, začínají opět toužit po jednodušším, srozumitelnějším světě, který neklade otázky. Chceme se začít ptát dřív, než se jednoho dne probudíme a dostaneme odpovědi už hotové. Chceme se stát svými vlastními reportéry.

Hodní Chlapci

Režie: Jan Mikulášek

Kolik agrese a puzení k násilnému chování v sobě musíme potlačit, abychom se stali „kultivovanými“ lidmi? Je to násilné v nás lidské, nebo nelidské? Jsme to skutečně my v momentech, kdy si myslíme, že jsme přirození?

John Sinclair: Umění braku ON AIR

Režie: Petra Tejnorová a kolektiv

Rozhlasová hra, kterou musíte vidět!
Jak bude vypadat poslední příběh Johna Sinclaira, syna světla a dědice kříže? Divadlo, které pohladí váš sluch!

Městečko FAKE NEWS

Režie: Kasha Jandáčková

Mysteriózní detektivka plná nekorektního humoru.

O krásách bezpilotního bombardování

Dron je válečný nástroj, který nám umožňuje zasáhnout, aniž bychom byli zasaženi, vidět, aniž bychom byli viděni, vzít život, aniž bychom riskovali ten svůj. Jak ale v takovém světě vypadá hrdinství? Je možné v takové armádě vést heroický boj a budovat úctu k valečníkovi?